26 Mayıs 2008 Pazartesi

Ne yedim ; ne içtim?

Yıllardır organik, doğal-efendime söyliim- ev yapımı gibi sıfatlarla eşini dostunu bilgi bombardımanına tutan bir kadın hamile olunca ne yapar? İşin suyunu çıkarır di mi? Ben de öyle yaptım :) Doktorum Atilla Erler de sağolsun benden titiz çıktığı için tam süper bi ikili olduk.
Daha ilk muayenede "nişastayı azaltıyosun, pastorize günlük süt alıyosun, uzun ömürlü kutu süt olmayacak.. Haftada 4 öğün kırmızı et, iki öğün balık, kefir, yoğurt,yumurta günlük tüketiyosun, semizotu ve ceviz ihmal etmiyosun. Gerisi fasa fiso" diye hızlı hızlı anlatınca gözüme girdi valla. Kadın doğumcular genelde standart bir liste verirler, hamile kadın da genelde aşerme ve gözü dönme bahanesiyle ne bulursa yer. SoftHitler kıvamındaki doktorum sayesinde ne çok aşerdim ne açlıktan fenalık geçirdim ne de bebeğim gıdasız kaldı. Sadece 29.hafta civarında çok fena tatlı çekti canım, hemogram değerlerimi ölçtürdüm. Meğer bizim haşere iliğimi kemiğimi sömürmekle meşgulmüş. Normalmiş yani tatlı krizlerim...

Haa bu kadar titizlenmeme rağmen 32.haftaya neredeyse 12 kg ile giriyorum. Bu da genetik mirasımın bana bi kazığı sanırım. Toplamda 15 kg civarı bi fazlalıkla bitirecek gibiyim.

1 yorum:

Mademoiselle dedi ki...

:) 27. hafta ile beraber bende tatli krizine girmistim, meger nedeni buymus. Organik gida ve kozmetik konusunda ben de eskiden dikkatliydim ama hamilelikle beraber daha dikkat etmeye basladim. Kizim icin aldigim tum malzemelerin organik olmasina ozen gosterdim.