26 Mayıs 2008 Pazartesi

son-ki-üç-dört!!!



Allah'ım ne çok anlatacak şeyim var, bilemezsiniz. Bi arkadaşım "kadınların hamilelik ve doğum anıları; erkeklerin bitmek tükenmek bilmeyen askerlik anılarıyla yarışır" demişti. Hakkaten öyle galiba. "Sizin göbek kaç haftalık?" diye başlayan sohbetler nerelere gidiyor tahmin edemezsiniz. Hamile olan zaten empatik meraktan; olmayan da "acaba ben nasıl bi hamile olurum?" merakından kulak kesiliyo bu sohbetlere.




Efendim ben şahsen bugün itibariyle 31+3 haftalık hamileyim. Yani 32.haftaya girmiş bulunuyorum. 8 hafta kadar sonra Tomurcuk'uma kavuşuyorum. Biz kendisine şimdilik sıpa, haşere, Alien, kuzucuk,civciv, tosalak vs.. desek de devlet gözünde ciddiye alınsın diye normal bir isim de verdik: Tuna... Soyadımız tren lokomotifi gibi olduğu için mümkün olduğunca kısa bi isim olmasında fayda var dedik.


Nasıl Geçti Habersiz 31 Hafta?


Gerçekten daha dün gibi sanki, elimde gebelik kiti. İki kırmızı çubuğa bakakalışım, herkesi arayıp haber verişim, ilk kontrollerim, tiroid sorunu yüzünden salya sümük ağlayışım, sadece çorba, makarna ve yoğurtla geçen ilk 14 hafta( buna rağmen 14.haftaya 2 kg fazlalıkla nasıl girdim hala bilmiyorum.)O zamanlar karnıma bakıp "sanırım asla büyümeyecek" diyordum. Yukardaki "before&after" fotolarında ne kadar salakça düşündüğüm ayan beyan ortada sanırım.İk foto 12.haftada diğeri de 32.haftaya girerken çekildi.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

çok tatlı olmuşsun yaaa. ilk defa dombili halini görüyorum. ben de "arkadaşımı hamileyken bir kere bile göremedim" diye üzülüyodum. vay be nerden nereye.... eski deli günlerimizi düşününce arkadaşlarımın çocuk sahibi olması bana garip geliyo.. alışamadım bu duruma...kendi başıma gelene kadar da alışamayacam sanırım :)

Rahsan Collyer dedi ki...

Hoşgeldin Hülya'cım, ne iyi ettin. Bu yeni bir foto, çok güzelll!!! Tam hamile hamile gördüğüm ilk foton, süpersinnnn!!!

Sinem dedi ki...

ALLAH YARDIMCIN OLSUN CNM BU HAFTALAR BEBEK İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ANNESİ İYİ BESLENMELİSİN :))